پلاسما جت

پلاسما جت روشی جدید برای جوان‌سازی پوست است که از طریق دستگاه پلاسماجت انجام می‌شود. با استفاده از این روش فرایند آب‌رسانی به پوست سریع‌تر شده و بنابراین پوست جوانی و شادابی خود را دوباره به دست می‌آورد. با استفاده از روش پلاسما جت می‌توان انواع آسیب‌های پوستی شامل چین و چروک ناشی از افزایش سن، افتادگی‌ها، آکنه و جای زخم و بریدگی را از بین برد. علاوه بر این با استفاده از این روش می‌توان افتادگی‌های پلک و چشم‌ها را برطرف کرد و فرم بینی را نیز زیباتر ساخت. این موارد تنها بخشی از کاربردهای روش پلاسما جت است.

زیباسازی پوست با استفاده از پلاسما جت به‌صورت کاملا سرپایی و بدون نیاز به بستری انجام می‌شود. این روش را می‌توان یکی از روش‌های بدون درد و کم عارضه برای زیباسازی پوست دانست. در این روش نیازی به ایجاد برش در پوست نبوده و کاملا بدون درد است. به همین دلیل پلاسما جت به روشی محبوب و پرکاربرد برای جوان‌سازی پوست تبدیل شده است. روشی که نتایج آن در مدتی کوتاه ظاهر می‌شوند و برای مدتی نسبتا طولانی باقی می‌مانند.

پلاسما جت چگونه انجام می‌شود؟

همان‌طور که از نام این روش پیدا است، ماده اصلی آن پلاسما است. ماده‌ای گازی شکل با حرارت بسیار زیاد که خاصیت رسانایی داشته و در برخورد با مواد دیگر به‌سرعت سرد می‌شود. این ماده با استفاده از دستگاه پلاسماجت وارد پوست شده و با تبخیر بخش‌هایی از لایه‌های مختلف پوست باعث لیفت پوست یا رفع چین و چروک‌ها و دیگر مشکلات پوستی می‌شود. در این روش پلاسما در نقاطی بسیار ریز با فاصله‌های کم تابانده می‌شود. بنابراین پس از انجام این عمل معمولا پوست فرد زخم‌های زیر نزدیک به هم دارد. این زخم‌ها یکی دو روز پس از درمان برطرف می‌شوند و جای آن‌ها باقی نخواهد ماند.

دکمه بازگشت به بالا